x
A g r e s s i e t r a i n i n g . n l

Agressietrainingen

Medewerkers leren in deze training de drie vormen van agressief agressief gedrag van klanten te herkennen. Daarnaast leren zij aan de hand van verschillende technieken agressie reducerend op te treden.

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Bij gemeentelijke organisaties zijn burgers over het algemeen afhankelijk van de diensten, toezeggingen en vergunningen van de gemeente. Soms gaan burgers vanuit een gevoel van onvrede en machteloosheid over tot dwingend, eisend en soms verbaal agressief gedrag. Medewerkers leren in deze training dat begrip soms helpt als de agressie niet op de medewerker gericht is en dat het begrenzen van grensoverschrijdend gedrag respect terug brengt in de werkrelatie.

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs:  op aanvraag

Medewerkers  in de zorg hebben helaas te maken agressief gedrag van bezoekers, bewoners, patienten en cliënten. Ondanks de liefdevolle inzet en werkdruk zijn zij over het algemeen heel geduldig bij grensoverschrijdend gedrag. Om zou liefdevol en met volle energie dit belangrijke werk te kunnen doen is het noodzakelijk dat je als medewerker je grenzen aan kunt geven bij (seksueel) grensoverschrijdend gedrag van bewoners en mantelzorgers. In deze korte kwalitatief hoge training leer je omgaan  met agressief gedrag van cliënten/mantelzorgers herkennen en aanpakken

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Medewerkers in de zorg hebben helaas vaak te maken met fysiek agressief gedrag van verminderd beïnvloedbare bewoners. Krabben, knijpen, slaan, vaak zeggen medewerkers het hoort erbij.

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Woningcorporaties hebben in toenemende mate met agressie van huurders te maken. In 2019 gaven 46% van de medewerkers aan last te hebben van agressie van huurders. Ook de overlast van huurders onderling stijgt mede doordat er meer bewoners met verward gedrag, dementie of verslaving langer thuis blijven wonen. (Aedes). Door trainingen te volgen in het omgaan met agressie en verward gedrag blijven medewerkers weerbaar en zelfverzekerd en houden plezier in hun werk

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Ben je directeur, docent of ondersteunend medewerker? Zoek je een goed lesprogramma omgaan met agressie van leerlingen en ouders? Hier vind je een brede aanpak voor agressie specifiek gericht op scholen.

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Klantgerichtheid staat hoog in het vaandel en wordt soms verward met het accepteren van eisend, dwingend en soms onbeschoft gedrag van klanten. In deze training ervaar je hoe je klantgericht kunt zijn en grensoverschrijdend gedrag kunt benoemen en hoe je daardoor een nog betere relatie met je klant kunt krijgen.

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs:  op aanvraag

Doordat (seksueel) grensoverschrijdend gedrag vaak subtiel start, gaat degene die het betreft vaak twijfelen aan zichzelf. Vaak voelen collega’s zich ongemakkelijk bij bijvoorbeeld foute grappen en stellen zichzelf innerlijke vragen, maar zeggen er niets van. Na deze training weet je hoe je grensoverschrijdend gedrag kunt begrenzen en hoe je als omstander in actie kunt komen en je collega kunt helpen.

Periode: 1 dagdeel
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Ben jij helemaal klaar met de ondermijnende en denigrerende opmerkingen van klanten, collega’s of leidinggevenden? Pieker je over wat je fout gedaan hebt? Kun je de gemene insinuaties moeilijk loslaten en neem je ze vervolgens mee naar huis? Dan is deze workshop echt iets voor jou. Je ontdekt hoe je dit manipulerende gedrag snel kunt herkennen, benoemen en begrenzen.

Periode: workshop 3 uur
Plek voor: 10-15 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Wil je meer weten over de verschillen in beleving en uitingen van psychiatrische ziektebeelden in de Arabische en Westerse culturen. Je wordt meegenomen in hoe deze verschillen er uit zien en leert  aansluiting te vinden in taal en gedrag bij Arabische gezinnen/personen met verward gedrag.

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

In deze training leer je onder andere een potentiële dief herkennen, aan te spreken en te voorkomen dat iemand dit ook ten uitvoer gaat brengen. Daarnaast leer je technieken om veilig en effectief met diefstal om te gaan.

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Online communiceren heeft oneindig veel mogelijkheden. Soms gaat de communicatie echter niet goed en ontstaat er onbegrip en zelfs agressief gedrag. Deze training leert je hoe je je veilig online kunt bewegen en hoe je voorkomt dat je slachtoffer wordt van agressie.

Periode: 1 dagdeel
Plek voor: 10 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Hoe herken je uitingen van verward gedrag en sluit je aan in de communicatie met respect voor de ander. Verwijzen en samenwerken met de ketenpartners.

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag 

Grensoverschrijdend gedrag van klanten naar medewerkers komt voor in de zorg, scholen, winkels en bij overheidsorganisaties op de  Nederlandse Antillen. Daarom organiseren wij trainingen herkennen en omgaan met agressief gedrag op Aruba, Bonaire, Curacao, Saba en Sint Maarten en Sint Eustatius. De trainingen worden gegeven door de ervaren ISO gecertificeerde agressietrainer  Cassandra Labasti Smidt wonend op Aruba.

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Deze training hebben wij speciaal ontwikkeld voor medewerkers die met frisse tegenzin naar de jaarlijkse verplichte opfris-training omgaan met agressie gaan, vanuit de gedachte: ‘Oh help, daar gaan we weer met die stomme rollenspellen’.

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Medewerkers leren tijdens deze een daagse training o.a. met het duo sturingssysteem effectief bewonersavonden begeleiden.

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Corona heeft ons uitgedaagd om online optimaal werkenden trainingen omgaan met agressief gedrag te ontwikkelen. Door e-learning te combineren met online praktijktraining in kleine groepen met een kennis webinar als afsluiting hebben de deelnemers alle kennis en vaardigheden om agressie-reducerend op te treden.

Periode: 2x 1 uur e-learning, 1 dagdeel praktijktraining, 1 uur webinar
Plek voor: 6 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Medewerkers leren tijdens deze een daagse training o.a. met het duo sturingssysteem effectief bewonersavonden begeleiden.

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Naar boven
Created by AMBISMART
X