Trainingen

Medewerkers leren in deze training de drie vormen van agressief agressief gedrag van klanten herkennen en aanpakken:

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Ben je directeur, docent of ondersteunend medewerker? Zoek je een goed lesprogramma omgaan met agressie van leerlingen en ouders? Hier vind je een brede aanpak voor agressie specifiek gericht op scholen.

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Medewerkers leren in deze training de drie vormen van agressief agressief gedrag van klanten herkennen en aanpakken:


Periode: 1 dagdeel
Plek voor: 10 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Medewerkers leren in deze korte kwalitatief hoge training agressief gedrag van klanten herkennen en aanpakken.

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Intercollegiale agressie; elke dag op een onveilige plek werken zorgt voor onzekerheid, onmacht en angst en leid tot ziekteverzuim. Stop deze intercollegiale agressie door onze training of coaching te volgen.

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Heb je als medewerker helaas te maken met fysieke agressie in je werk van klanten? Volg de training en bescherm je zelf met afweer technieken.

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Begrijpen van culturele contexten helpt om agressief te voorkomen. Toch agressie, leer de juiste aanpak.


Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Voorkom en pak agressief gedrag aan door de ziektebeelden en de aanpak van verward gedrag te kennen.

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Een overval training volgen helpt je om technieken te leren waardoor je kunt omgaan met een overval.


Periode:
1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

In deze training leer je onder andere een potentiële dief herkennen, aan te spreken en te voorkomen dat iemand dit ook ten uitvoer gaat brengen. Daarnaast leer je technieken om veilig en effectief met diefstal om te gaan.

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Als klanten een grote afhankelijkheid hebben van medewerkers, (gevangenis en reclassering) proberen klanten soms medewerkers te verleiden. In deze training leer je verleidingsgedrag herkennen van en begrenzen.

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Een agressie-incident is een heftige ervaring voor veel medewerkers, in deze training leer je goede opvang en nazorg te geven, dit geeft medewerkers erkenning en voorkomt ziekteverzuim en trauma’s.

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag