Trainingen

Medewerkers leren in deze training de drie vormen van agressief agressief gedrag van klanten te herkennen. Daarnaast leren zij aan de hand van verschillende technieken agressie reducerend op te treden.

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Arie Rustenburg ontwikkelde deze training speciaal voor medewerkers die met frisse tegenzin naar de jaarlijkse verplichte opfris-training omgaan met agressie gaan, vanuit de gedachte: ‘Oh help, daar gaan we weer met die stomme rollenspellen’. 

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Medewerkers leren in deze training omgaan met escalerende incidenten op de werkvloer, in de omgeving van de klant en in publieke domein.



Periode:
1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Medewerkers leren in deze korte kwalitatief hoge training agressief gedrag van klanten herkennen en aanpakken.


Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Ben je directeur, docent of ondersteunend medewerker? Zoek je een goed lesprogramma omgaan met agressie van leerlingen en ouders? Hier vind je een brede aanpak voor agressie specifiek gericht op scholen.

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Medewerkers leren in deze training omgaan verbale agressie en met escalerende incidenten op de werkvloer, in de omgeving van de klant en in het publieke domein van de gemeentelijke organisatie.

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

In de training Omgaan met straatgedrag ligt de nadruk op inzicht waarmee medewerkers die in het publieke domein werken of die te maken hebben met straatgedrag van jongeren, agressie kunnen voorkomen. 

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Begrijpen van culturele contexten helpt om agressief te voorkomen. Toch agressie, leer de juiste aanpak.


Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Heb je als medewerker helaas te maken met fysieke agressie in je werk van klanten? Volg de training en bescherm je zelf met afweer technieken.

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Voorkom en pak agressief gedrag aan door de ziektebeelden en de aanpak van verward gedrag te kennen.



Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Wanneer je goed om wilt kunnen gaan met grensoverschrijdend gedrag, is het belangrijk dat je jezelf professioneel kunt sturen. In deze weerbaarheidstraining leer je hoe je de rust kunnen bewaren en hoe en wanneer je kunt handelen vanuit eigen mentale en fysieke kracht.

Periode: 1 of 2 dag(en)
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Intercollegiale agressie; elke dag op een onveilige plek werken zorgt voor onzekerheid, onmacht en angst en leid tot ziekteverzuim. Stop deze intercollegiale agressie door onze training of coaching te volgen.

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Online communiceren heeft oneindig veel mogelijkheden. Soms gaat de communicatie echter niet goed en ontstaat er onbegrip en zelfs agressief gedrag. Deze training leert je hoe je je veilig online kunt bewegen en hoe je voorkomt dat je slachtoffer wordt van agressie.

Periode: 1 dagdeel
Plek voor: 10 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Een overval training volgen helpt je om technieken te leren waardoor je kunt omgaan met een overval.

 


Periode:
1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

In deze training leer je onder andere een potentiële dief herkennen, aan te spreken en te voorkomen dat iemand dit ook ten uitvoer gaat brengen. Daarnaast leer je technieken om veilig en effectief met diefstal om te gaan.

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

In deze training leert u de drijfveren van het arrogante, neerbuigende en kleinerende gedrag van de witteboordenagressor. Aan de hand van het keuzemodel leren wij uw medewerker de witteboordenagressor te begrenzen.

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Verleidingsgedrag komt regelmatig voor waar klanten en medewerkers in een niet vrij blijvende context met elkaar werken. Deze training helpt medewerkers herkennen van en professioneler omgaan met verleidingssituaties van klanten tijdens het werk.

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

Een agressie-incident is een heftige ervaring voor veel medewerkers, in deze training leer je goede opvang en nazorg te geven. Dit geeft medewerkers erkenning en voorkomt ziekteverzuim en trauma’s.

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag

In deze training leer je wat de invloed is van houding tijdens de communicatie en hoe u gesprekstechnieken kunt gebruiken om een agressieve situatie te de-escaleren.

Periode: 1 dag
Plek voor: 10-12 deelnemers
Prijs: op aanvraag