x
A g r e s s i e t r a i n i n g . n l

Omgaan met agressie op de Caribische eilanden

Sinds 2021 werkt een team van agressietrainers vanuit Aruba voor de Caribische eilanden. Zij zijn opgeleid als ISO gecertificeerd\
gressietrainer en werken vanuit Aruba.
Ontdek in deze training hoe je met zelfvertrouwen en behoud van eigenwaarde klanten kunt begrenzen, door gedrag te benoemen en tegelijk klantvriendelijk kunt blijven.

In company training
Doelgroep:medewerkers van één organisatie
Periode: 1 dag

Kosten: de training wordt in overleg op maat gemaakt. De kosten zijn hiervan afhankelijk

Inhoud van de training

  1. Agressie herkennen:
    Aan de hand van de agressiepiramide leer je hoe emotie van de klant kan oplopen en hoe je ze snel mogelijk door middel van begrip en het benoemen van de emotie de klant weer rustig kunt krijgen.
  2. Zelfcontrole bij agressie:
    Daarnaast leer je hoe je zelf rustig kunt worden door je primaire reacties te beïnvloeden door middel van ademhalen, spierontspanning en je gedachten te sturen.
  3. Omgaan met dwingend, eisend en onbeschoft gedrag:
    Je herkent wanneer het gedrag bedoeld is om jou persoonlijk te kwetsen of onder druk te zetten. Je toont begrip voor de inhoud van de zaak en leert het grensoverschrijdende gedrag te benoemen, terwijl je de klant in zijn waarde laat.
  4. Conflict interventieplan:
    Als je er toch niet uit komt met een klant leer je hoe je hulp in kunt roepen van je collega’s
  5. Overmacht-situaties (in winkels):
    Bij een overmacht-situaties (gijzeling/overval) en leer je hoe je jezelf en collega’s en klanten in veiligheid kunt brengen.
  6. Opvang en nazorg:
    Om elkaar goed te kunnen opvangen na een vervelende situatie leer je een opvanggesprek voeren met een checklist. Daarnaast leer je een trauma te herkennen en ontdek je wanneer en waar je hulp kunnen ontvangen.
  7. Evaluatie:
    Tijdens de evaluatie word je begeleid in het stellen van een persoonlijk doel. De groep en trainer geven tips om het doel in de praktijk daadwerkelijk te realiseren.Tevens wordt de training schriftelijk en mondeling geëvalueerd.

Resultaten van de training:

  • Je bent in staat om grensoverschrijdend gedrag verbaal en non-verbaal te herkennen.
  • Je bent in staat om zichzelf onder druk rustig te krijgen
  • Je bent in staat om bij hoge emotie van de klant begrip te tonen
  • Je bent in staat om dwingend, eisend en onbeschoft gedrag te herkennen en te benoemen en begrenzen en tegelijk de klantrelatie te behouden
  • Je kunt omgaan met escalerende conflicten en collega’s helpen.
  • Je weet hoe je moet omgaan met overval situaties.
  • Je kunt een collega opvangen na een incident.

Ben je geïnteresseerd in een in company training omgaan met grensoverschrijdend gedrag op de Caribische eilandenVraag dan vrijblijvend een offerte aan

Naar boven
Created by AMBISMART
X