E-learning Omgaan met verbale agressie

Prijs: 40,00

Tijdens deze e-learning leer je de drie vormen van agressief gedrag van klanten te herkennen. Daarnaast leer je aan de hand van deze technieken agressie reducerend op te treden.

Periode: 1 uur
Prijs: vanaf 40 euro

40,00 inclusief BTW
65,00 inclusief BTW
Categorie: Tag:

Beschrijving

Door middel van deze e-learning leer je de theorie van omgaan met agressie op het werk.

Inhoud van de e-learning

  1. Definitie van agressie:
    Wat is agressie?
  2. De agressiepiramide:
    Hoe loopt agressie op en hoe herken je dit verbaal en non-verbaal.
  3. Frustratieagressie
    Hoe herken je frustratieagressie? Hoe zorg je er voor dat iemand weer rustig wordt en in gesprek kan blijven.
  4. Witteboordenagressie (instrumenteel fijn)
    Hoe herken je neerbuigend en arrogant en manipulerend gedrag en hoe begrens je dit.
  5. Agressie op de persoon (instrumenteel grof)
    Hoe herken je schelden, dreigen, beledigen, (seksuele) intimidatie en discriminatie? Hoe begrens je dit.

Na de e-learning weet je:

  • Hoe je agressie in een vroeg stadium te herkennen.
  • Hoe je zo snel mogelijk op kunt reden, waardoor verdere escalatie zoveel mogelijk wordt voorkomen.
  • Hoe je  de technieken van frustratieagressie, witteboordenagressie en agressie op de persoon grof toe te passen.

Let op! Het ISO-certificaat bij “Goud” wordt achteraf per post toegezonden.

Extra informatie

Periode

1 uur