
9 tips voor medewerkers en organisaties in het omgaan met agressie bij het controleren van de QR-code
Frustratie omdat je de QR-code moet laten zien, in deze tijd met beperkingen, zijn voor niemand leuk. Maar het mag nooit een aanleiding en excuus
Frustratie omdat je de QR-code moet laten zien, in deze tijd met beperkingen, zijn voor niemand leuk. Maar het mag nooit een aanleiding en excuus
Jannie werd geïnterviewd door het AD over haar boek en ze vertelde meer over neerbuigend en kleinerend gedrag op de werkvloer. Lees hier het hele
Jannie was te gast bij BNR Nieuwsradio waarin ze in de uitzending van BNR Zakendoen meer vertelt over haar boek Help, ik word gemanipuleerd. Ze
Omdat we het boek “Help, ik word gemanipuleerd’ lanceerden vroegen we online naar witteboorden opmerkingen. Naar aanleiding van de pakkende voorbeelden kan ik wel weer
Onlangs was Jannie bij het radioprogramma “Spijkers met Koppen” te gast.Luister via de link hieronder naar het interview dat Jannie gaf. https://tinyurl.com/4yruf4sr
“Krijg je weleens kleinerende opmerkingen naar je hoofd geslingerd? Leg je er niet bij neer. “Uiteindelijk vreet het zich als een soort gif naar binnen”,
Wij zijn een expertisebureau agressie en geweldhantering. Al ruim 23 jaar verzorgt agressietraining.nl trainingen en advies over omgaan met agressie van klanten naar medewerkers. Ons team van 15 zeer ervaren trainers zijn post-hbo afgestudeerd en ISO gecertificeerd. De deelnemers certificaten: ISO NEN 17024, en of PE punten voor VNV, SKJ, ABC1
© 2018 Agressietraining.nl - Website door: Evalco